Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

Για αρχή.....

  • Ελπίζω
  • Λυτρώνομαι
  • Εύχομαι
  • Υπερασπίζομαι
  • Θυμώνω
  • Επιμμένω
  • Ρισκάρω
  • Ισορροπώ
  • Αγαπάω
Αυτό είναι το όνομά μου...Και πάντα ένοιωθά ότι ακόμα κι αν δεν είχα βαφτιστεί και με ρωτούσαν τι όνομα θα ήθελα να έχω, αυτό ακριβώς θα διάλεγα...Κι όσο για το ''Ελεανα''χμμ, αυτό είναι ένα όνομα που αναγκάστηκα να δώσω όχι σε μένα..Αλλά σ αυτήν που ήθελαν κάποιοι άλλοι να βλέπουν μέσα από εμένα....Ομως αυτό είναι μια άλλη μεγάλη ιστορία...Κι επειδή χάραξε ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μου το κράτησα κι εκείνο....Για να με θυμούνται αυτοι οι ''άλλοι'' όπως εκείνοι θέλουν να με θυμούνται...
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ....Ελεύθερη στην ψυχή, στο μυαλό, στις επιλογές μου...Πάντα κόντρα στα ''πρέπει''στα''απαιτώ''στα''συμβιβάζομαι''....Ακόμα κι όταν φαίνεται πως με έχουν φυλακίσει μέσα σε κατεστημένα,ακόμα κι όταν εγώ η ίδια υποδουλώνομαι στα πάθη και τα λάθη μου, πάντα κάποιο δυνατό φτερούγισμα ταρακουνάει την ψυχή μου και μου επιβάλει την φυγή...Έστω και νοερά, έστω και μέσα από τις σκέψεις και τις λέξεις που οδηγούν τα δάχτυλά μου...Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, έγραφα....Το χαρτί ήταν ο πιό κολλητός μου φίλος σε ότι βίωνα, έβλεπα, ένοιωθα....Εσωτερική ανάγκη, τρόπος έκφρασης λένε πως είναι ....Για μένα όμως ήταν κάτι παραπάνω...Ένας μονόλογος ....Μια κρυφή συνάντηση με τον βαθύτερο εαυτό μου..Και κάποιες φορές μια κραυγή, (γραπτή έστω) που έπρεπε να πνίγω μέσα μου...
Τώρα όμως αυτή η συνάντηση δεν είναι πια κρυφή...Δεν ξέρω τι ήταν εκείνο που με ώθησε στην απόφαση να γράψω το πρώτο μου βιβλίο.....Καθαρά αυτοβιογραφικό, κάτι πολύ τολμηρό, ίσως και αιχμηρό και σκληρό για κάποιους....Και ίσως κάποιες στιγμές να το μετάνοιωσα αυτό το τόλμημα...
Αλλά επειδή πιστεύω ότι τίποτα σ αυτήν την ζωή δεν γίνεται τυχαία,όλα έχουν κάποιο λόγο να γίνονται η να μην γίνονται, άφησα τις αμφιβολίες να κουβεντιάζουν ψυθιριστά... μεταξύ τους και συνέχισα να γράφω το δεύτερο βιβλίο...Κι  έτσι θα κάνω και με το τρίτο....Και το τέταρτο ....Κι όσα ακολουθήσουν....
Και μέσα από εδώ θα γράφω αποσπάσματα....Και από τα βιβλία μου και από τις σκέψεις μου, και από ότι συμβαίνει γύρω μου και μέσα μου, που με αγγίζει, που με ταρακουνάει, που με προβληματίζει και που ίσως αγγίζει και κάποιους άλλους....Ίσως είναι κάτι που και εκείνοι έχουν αισθανθεί, έχουν σκεφτεί, η ακόμα έχουν προσπεράσει γιατί δεν το αντέχουν....
ΔΕΝ θέλω να διαφημίσω τίποτα, ΔΕΝ κρίνω κανενός συνειδήσεις..ΔΕΝ αμφισβητώ καμία αλήθεια...Αλλωστε ''την αλήθεια την ''φτιάχνει''κανείς ,όπως ''φτιάχνει''και το ψέμα'''( Ο.Ελλύτης)..
Απλά θέλω να μοιραστώ, να ξεθάψω, να ονειρευτώ, να μιλήσω ψυθιριστά στις ''Σκιές της ψυχής ''μου και ίσως και της δικής σας........